יום שלישי, 29 ביוני 2010

החטא המושלם: טוני ווספה.

פיצה היא מאכל אהוב. יש בה מכל אבות המזון. ביחד! ללא ספק היא אמורה להיות בריאה, יש בה גבינה, ירקות לרוב, שמן זית ולפעמים גם בשר. תענוג עילאי.

אחת הפיצות שיותר נחמד לנשנש מאוחר בלילה, או בצהרי היום היא בטוני ווספה - סניף דיזנגוף. הוא פשוט הכי קרוב לי לבית (-:

כל פיצה ופיצה שם טעימה ונהדרת, אך לומר שהיא ב-ד-י-ו-ק כמו באיטליה אי אפשר. ההשוואה לדעתי לא נכונה, לא נחוצה ובעיקר עניין שיווקי. זללתי מספיק פיצות במהלך מגוריי באיטליה, זללתי גם בטיולים שונים ולא, טוני ווספה היא לא פיצה בדיוק כמו באיטליה, למרות המיתוג. היא קרובת משפחה של הפיצה האיטלקית ומתהדרת בתוספות לרוב ובשילובים נהדרים.
הפיצה לא גרועה - היא מהטובות שאכלתי בארץ ותמיד כייף לי לחזור לשם.
החומרים איכותיים, הבצק דק, התוספות נדיבות והשילובים נדירים. 89 ש"ח לקילו והתענוג כולו שלכם.
כן, לקילו. את הפיצה מוכרים בשיטה האיטלקית. אתה בוחר את הגודל הרצוי של ה"סלייס" הנחשק והוא נשקל במקום, מחומם ומוגש לך. בטוני ווספה אין מקומות ישיבה, יש מעין דלפק עם לא יותר מ10 כסאות בר. בחוץ יש ספסל ובמרחק הליכה הים והשדרה - וכך אני נוהגת לעשות. לקחת לאכול בשדרה או בים.

התוספות מגוונות: פיצה עם רוטב עגבניות, מוצרלה ועלי בייבי - תענוג מרענן.
פיצה עם רוטב שמנת, בצל ופיטריות - מעולה.
פיצה עם רוטב עגבנית ובייקון - אחת האהובות עליי!

ממליצה ללכת ולהתרשם, לקנות חתיכה קטנה מכל טעם ולשתות בצד "פרוני" בירה איטלקית קלילה וטעימה!




5 תגובות:

  1. הידעת שהבעלים של טוני ווספה אוחזים גם במוזס?
    מתפרנסים מהמאנצ' של כל תל אביב ואף פרבריה

    אני חובבת פיצות, אבל המון זמן לא יצא לי להתחרע על סלייס שלם (הקלוריות, אלא מה)- בכל מקרה, טוני ווספה הרגישה לי טעימה אך אובר-שמנונית, ולא מנצחת את עגבנייה (אלופת הפיצות מבחינתי).

    השבמחק
  2. עגבניה?! ירדו מגדולתם - באיזה סניף את אוכלת? מוכנה לתת צ'אנס נוסף (בצק טעים)

    איך את עם בתאפיצה? (-:

    השבמחק
  3. אני מודה ומתוודה שמעולם לא ניסיתי את בתא, למרות שיוצא לי להיות המון במרכז ברודצקי.
    (ובכלל- עכשיו עם המבצע להסרת 4 ק"ג מיותרים, זה בטח לא יקרה..)

    השבמחק
  4. הפוסט הזה כמעט שכנע אותי לאכול שם שוב. הסטייה שלי בנוגע לפיצה שלא טעים לי חימום. מעדיפה לחכות שיוציאו לי חדשה מהתנור כמובן שבוספה זה לא אפשרי מסכימה איתך בנוגע לעגבניה חבל.

    השבמחק
  5. היי m4m- שמחה שאת פה! תשארי!

    האמת שבטוני אין בעיה שיצא מגש חם , הכל שם מחוסל די מהר. לא פעם יצא לי לאכול טרי טרי וזו אכן חוויה טובה יותר

    השבמחק

אם כבר קראתם, לא תגיבו?